Marketing Intelligence

Van leads naar klanten

Lees verder »

Over Merrick

Merrick is opgericht in 1998, met als doel het maken van online platforms en tools ter verbetering van Marketing Communicatie en het stroomlijnen van informatieprocessen.

Voor elk bedrijf of instituut is de stroom inkomende en uitgaande data en informatie van levensbelang. Om (potentiële) klanten en andere partijen te informeren, om mensen uit te nodigen, maar ook om informatie te verzamelen en kennis op te doen over de markt waar zij in opereren en de personen die zich daarin bewegen.

Informatie kan op vele manier worden verzameld en verspreid. Tijdens de afgelopen 20 jaar is het internet cruciaal en onmisbaar geworden als het gaat om informatie.

In diezelfde 20 jaar heeft Merrick duizenden marketing applicaties en -tools ontwikkeld, klein en groot, zodat het verzamelen en verspreiden van informatie zo makkelijk mogelijk werd.

Voortvloeiend uit onze affectie voor marketing en ICT richt Merrick zich nu vooral op Marketing Intelligence. Door het verzamelen en analyseren van data kunnen wij u vertellen wie uw meest potentiële klanten zijn of worden.

Lees verder:

Tarieven » Portfolio »